Trekantområdet

Lej en pølsevogn i Trekantområdet hos Pølsedrengene

Giv jeres gæster en unik oplevelse til din fest, og lej en eller flere pølsevogne hos os. Uanset om I vil forkæle alle medarbejderne til en firmafrokost, imponere forretningsforbindelser til en reception eller skabe en uformel og hyggelig stemning til et netværksmøde, er en pølsevogn et sikkert hit.

Hos Pølsedrengene kan I leje en pølsevogn i Vejle, Kolding, Fredericia, Billund, Middelfart samt de øvrige byer i Trekantområdet til jeres næste firmaarrangement. Holder I til udenfor Trekantområdet, er det dog heller ikke noget problem – vi dækker nemlig hele Jylland. I kan således også leje en pølsevogn i Esbjerg samt det øvrige Vestjylland, samt Nordjylland og Sønderjylland. Ja, kort sagt hele Jylland!

Lej en pølsevogn til jeres næste firmaarrangement i Trekantområdet

Når I lejer en pølsevogn i Vejle, eller en hvilken som helst anden by hos os, får I en fuldt udstyret pølsevogn med alt hvad I kender fra den klassiske, danske pølsevogn. I kan få hotdogs, franske hotdogs, en ristet med brød, en kradser, grillmedister, bøfsandwich, burger og alle de andre gode klassikere. Der er også rig mulighed for diverse drikkevarer, som fx sodavand, fadøl, kaffe og te.

Ikke nok med det, så følger der også personale med, når I lejer en pølsevogn hos os. Vores personale har masser af erfaring, er i godt humør og har naturligvis gennemført alle relevante hygiejnekurser. Din firmafest kommer med andre ord ikke til at mangle noget overhovedet. Vi sørger for en uformel og hyggelig stemning – uanset om det er en afslappet firmafest eller en stor reception, hvor der skal serveres mad til mange mennesker på kort tid.

Det er også muligt at leje vores pølsevogn i Vejle, Kolding eller en anden by i Trekantområdet for eksempel til en rund fødselsdag, en studentergilde med venner og familie, en hyggelig havefest eller måske en surprise-fest for en, der fortjener lidt ekstra forkælelse.

Få et uforpligtende tilbud

Lej en pølsevogn i Trekantområdet til ethvert arrangement

Hos Pølsedrengene kan I leje en pølsevogn i en hvilken som helst by i Trekantområdet til et hvilket som helst arrangement – næsten uanset størrelsen. Vi har nemlig hele 21 pølsevogne til rådighed og kan derfor levere mad til op til 15.000 mennesker.

Vores pølsevogne egner sig til alle typer fester, hvad enten det drejer sig om en firmafest, julefrokost, privatfest, studenterfest, konfirmation, bryllup, sommerfest, rejsegilde eller som natmad til en fødselsdagsfest. Derudover er vores pølsevogne også et hit til messer, receptioner, åbent hus-arrangementer og meget andet. Skal I holde en festival, et byfest-arrangement eller en stor sportsbegivenhed? Vi har leveret mad til et utal af arrangementer – og vi gør det gerne igen, til jeres!

Lækker og velsmagende mad af høj kvalitet

Når I lejer vores pølsevogn i Kolding, Vejle, Middelfart, Billund eller en anden by i Trekantområdet, får I en pølsevogn, der er spækket med kvalitetsmad. Vi benytter os nemlig kun af anerkendte proIcenter, såsom Steff Houlberg og Tulip. I går derfor aldrig på kompromis med kvaliteten af maden, når I lejer en pølsevogn hos os. Der er desuden mulighed for både halalkød, kyllingepølser og vegetarretter, så der er noget for alle.

Når I lejer pølsevogne hos os til jeres arrangement, har I mulighed for at få en fast pris på det hele, så I ved præcis, hvad I skal budgettere med. Hos os er der ingen skjulte gebyrer eller tillæg. Kontakt os, så vi kan sammensætte et uforpligtende tilbud på lækker mad til din fest.

Når I lejer en pølsevogn hos os, sørger vi for det hele – fra mad og drikke til erfarent personale og en festlig atmosfære. Ønsker I et personligt touch, kan vi endda tilpasse pølsevognen med jeres eget logo eller branding.

Vi klarer alle typer af arrangementer!

Få et uforpligtende tilbud i dag

Alle vores pølsevogne er godkendt af Fødevarestyrelsen og opfylder de højeste standarder. Dette er jeres garanti for et vellykket arrangement.

Vi kommer med pølsevogne til eksempelvis:

Kontakt os for et uforpligtigende tilbud
til dit næste arrangement